سفارش تبلیغ
صبا ویژن

tasmehps

تسمه کارتن سازی

امروزه از تسمه کارتن سازی در صنعت های مختلف استفاده می شود.   در صنعت کارتن سازی از انواع گوناگون تسمه نقاله استفاده می شود.   در صنعت کارتن سازی که صنعت بسیار مهمی است از تسمه های نام برده شده استفاده می شود.

امروزه از تسمه کارتن سازی در صنعت های مختلف استفاده می شود.

در صنعت کارتن سازی از انواع گوناگون تسمه نقاله استفاده می شود. از پرکاربرد ترین انواع تسمه در صنعت کارتن سازی می توان به تسمه نقاله گریپ و تسمه نقاله pvc اشاره کرد. در صنعت کارتن سازی که صنعت بسیار مهمی است از تسمه های نام برده شده استفاده می شود.

از تسمه کارتن سازی در صنعت کارتن سازی و بسته بندی استفاده می شود.

این تسمه در ضخامت های مختلف و البته در رنگ بندی های متفاوت تولید و به بازار فروش عرضه می شود. تسمه نقاله گریپ دارای آج هایی مانند شبکه ای هست .از جمله رنگ هایی که پر مصرف است می توان به رنگ سبز، مشکی و کرم اشاره کرد.از تسمه نقاله گریپ برای جابه جای و انتقال استفاده می شود.

کاربرد تسمه کارتن سازی

از تسمه نقاله گریپ بیشتر در صنعت هایی شیشه سازی ، کارتن سازی و بسیاری دیگر از صنعت های مهم در جهان استفاده می شود.در صنعت کارتن سازی ، کارتن های تولید شده در نهایت بر روی تسمه نقاله گریپ قرار می گیرند و آماده سازی می شوند .

صنعت کارتن سازی بسیار مهم است. این صنعت بخاطر بسته بندی کردن از اهمیت خاصی برخوردار است. در صنعت کارتن سازی استفاده از جنس درجه یک بسیار اهیمت دارد. دلیل اینکه تسمه کارتن سازی و صنعت کارتن سازی از اهمیت زیادی برخوردار است این می باشد که ، کارتن با سرعت وقتی بر روی تسمه قرار می گیرد .

 اگر از جنس درجه یک استفاده نشده باشد، رد آج های تسمه گریپ روی کارتن ها باقی می ماند. تسمه نقاله های وارداتی بازرگانی پیشرو صنعت مخصوص صنایع کارتن سازی می باشند ، که درمطلب ذیل توضیحات بیشتری خواهیم داد.

از تسمه نقاله گریپ بیشتر در صنعت هایی شیشه سازی ، کارتن سازی و بسیاری دیگر از صنعت های مهم در جهان استفاده می شود.   در صنعت کارتن سازی ، کارتن های تولید شده در نهایت بر روی تسمه نقاله گریپ قرار می گیرند و آماده سازی می شوند .  دلیل اینکه تسمه کارتن سازی و صنعت کارتن سازی از اهمیت زیادی برخوردار است این می باشد که ، کارتن با سرعت وقتی بر روی تسمه قرار می گیرد

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری- کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

 

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی -بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 

 وب سایتwww.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217