سفارش تبلیغ
صبا ویژن

tasmehps

نشانه های خرابی تسمه

نشانه های خرابی تسمه را باید صنعت های مختلف بدانند. ازنشانه های خرابی تسمه میتوان به ترک خوردن تسمه ، کش آمدن تسمه و نفوذ روغن به تسمه اشاره کرد. همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، از تسمه نوارنقاله و انواع تسمه در بسیاری ازصنعت های مختلف استفاده می شود.

نشانه های خرابی تسمه را باید صنعت های مختلف بدانند.


ازنشانه های خرابی تسمه میتوان به ترک خوردن تسمه ، کش آمدن تسمه و نفوذ روغن به تسمه اشاره کرد. همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، از تسمه نوارنقاله و انواع تسمه در بسیاری ازصنعت های مختلف استفاده می شود. تسمه ها دراندازه ها و کاربرد های مختلف تولید می شود.

در بسیاری از کشورها انواع تسمه و تسمه نوار نقاله تولید می شود. در بین موارد ذکرشده از نشانه های خرابی تسمه نفوذ روغن به تسمه بسیار مهم است. عامل اصلی خرابی تسمه را می توان نفوذ روغن به تسمه نام برد.

انواع نشانه های خرابی تسمه

صنعت هایی که از انواع تسمه و تسمه نوار نقاله استفاده می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند، که نشانه های خرابی تسمه را باید زود به زود چک کرد. باید سعی شود ، به محض مشاهده نشانه های خرابی تسمه ، تسمه را تعویض کرد. همانطور که گفته شد نفوذ روغن عامل مهمی خرابی تسمه است ، از عامل های مهم دیگر ترک خوردن تسمه است. ممکن است در اثر فشار کار زیاد تسمه ترک بخورد.

ترک خوردن تسمه باعث کند شدن کارایی تسمه و در نهایت خرابی تسمه شود. شل شدن تسمه نیز از نشانه های خرابی تسمه است. وقتی در صنعتی تسمه شل شود ، دستگاه آن کاربرد خود را دیگر نخواهد داشت و ممکن است دستگاه نیز آسیب ببیند. به همین علت باید وقتی تسمه شل شد بلافاصله آن را تعویض کرد.

 صنعت هایی که از انواع تسمه و تسمه نوار نقاله استفاده می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند، که نشانه های خرابی تسمه را باید زود به زود چک کرد.   از عامل های مهم دیگر ترک خوردن تسمه است. ترک خوردن تسمه باعث کند شدن کارایی تسمه و در نهایت خرابی تسمه شود. شل شدن تسمه نیز از نشانه های خرابی تسمه است.

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری- کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 وب سایت www.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217