سفارش تبلیغ
صبا ویژن

tasmehps

معنی تسمه

  معنی تسمه شاید برای مخاطبان جالب باشد. تسمه ها در شکل ها و اندازه های مختلف برای صنعت های مختلف استفاده می شود. از تسمه برای حرکت و انتقال استفاده می شود. تسمه ها بخاطر جنسی که دارند ، دارای انعطاف خوبی هستند.

معنی تسمه شاید برای مخاطبان جالب باشد.


تسمه ها در شکل ها و اندازه های مختلف برای صنعت های مختلف استفاده می شود. تسمه وسیله ای برای بهبودی کیفیت صنعت های مختلف می باشد. از تسمه برای حرکت و انتقال استفاده می شود. تسمه ها بخاطر جنسی که دارند ، دارای انعطاف خوبی هستند.

معنی تسمه را می توان به حلقه ای برای انتقال و حرکت عنوان کرد. جنس انعطاف پذیرتسمه باعث تسریح درعملکرد و کارایی بهتر صنعت های مختلف است. از تسمه برای رابط بودن بین دو تا شف به کار می رود. تسمه ها کاربردهای مختلفی دارند به همین علت انتخاب تسمه باکیفیت برای صنعت های مختلف بسیار ضروری است.

البته هرچند کیفیت تسمه هم خوب باشد ، تسمه را در موقع مقرر تعویض کرد. وقتی که تسمه شل شد ، یا پوسیده شد یا کشیده شد بهتر است که تسمه را تعویض کرد.

معنی تسمه و کاربرد تسمه

از تسمه در بسیاری از صنعت ها از جمله صنعت مواد شیمیایی و دارویی ، صنعت آسانسور سازی ، صنعت سیمان و ماسه ، صنعت نانوایی ، صنعت کیک وشیرینی ، در صنعت ساخت تردمیل، صنعت بسته بندی ، انواع کارخانه ها و صنعت های مواد غذایی،استفاده های مختلف می شود.

استفاده از تسمه همانطور که در مطالب قبل گفته شد برای صنعت های مختلف بسیار کاربرد دارد.

 از تسمه در بسیاری از صنعت ها از جمله صنعت مواد شیمیایی و دارویی ، صنعت آسانسور سازی ، صنعت سیمان و ماسه ، صنعت نانوایی ، صنعت کیک وشیرینی ، در صنعت ساخت تردمیل، صنعت بسته بندی ، انواع کارخانه ها و صنعت های مواد غذایی،استفاده های مختلف می شود.   استفاده از تسمه همانطور که در مطالب قبل گفته شد برای صنعت های مختلف بسیار کاربرد دارد.

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری- کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 وب سایت www.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217