سفارش تبلیغ
صبا ویژن

tasmehps

لیست تسمه فروشی

  در این مطلب لیست تسمه فروشی  را در اختیار مخاطبان گرامی قرار خواهیم داد. در لیست تسمه فروشی  گروه بازرگانی پیشرو صنعت که معتبرترین تسمه فروشی می باشد را معرفی خواهیم کرد. معرفی انواع تسمه برای کارخانه های مختلف و صنعت ها بسیار مهم است.

در این مطلب لیست تسمه فروشی  را در اختیار مخاطبان گرامی قرار خواهیم داد.


در لیست تسمه فروشی  گروه بازرگانی پیشرو صنعت که معتبرترین تسمه فروشی می باشد را معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع تسمه برای کارخانه های مختلف و صنعت ها بسیار مهم است. تسمه در انواع مختلف برای صنعت های مختلف تولید می شود. از انواع تسمه می توان به تسمه نقاله گریپ ، تسمه تایمینگ ، تسمه چاپ و بسته بندی، تسمه های شیاری، تسمه نانوایی، تسمه pu، تسمه انتقال نیرو، تسمه برزنتی ، تسمه پلی کرد و پلی اورتان و ... در ادامه مطلب انواع تسمه و کارایی انواع تسمه توضیح خواهیم داد.

 لیست تسمه فروشی  و معرفی انواع تسمه

تسمه نقاله گریپ دارای آج هایی مانند لانه زنبور می باشد. این تسمه در اندازه های مختلف تولید می شود. کارتسمه تایمینگ مانند زنجیرو چرخ دنده است. از این بسته در صنعت بسته بندی استفاده می شود. ازتسمه چاپ و بسته بندی در صنعت بسته بندی استفاده می شود. در بسیاری از صنعت های مختلف از تسمه شیاری استفاده می شود.

از تسمه نقاله آجدار در صنعت سرامیک استفاده می شود. از تسمه pvc در صنعت دارویی استفاده می شود. ازتسمه pu برای بسته بندی در انواع صنعت های مختلف استفاده می شود. از تسمه نانوایی همانطور که از اسمش پیداست ، از تسمه نانوایی برای صنعت نانوایی استفاده می شود. از تسمه انتقال نیرو در صنعت نساجی استفاده می شود.

در صنعت حمل و نقل در تسمه برزنتی و قاشقک استفاده می شود. از تسمه پلی کرد و پلی اورتان در صنعت هایی زیادی استفاده می شود. درمطلب ذیل یکی از بازرگانی های که در لیست تسمه فروشی معتبر می باشد را معرفی می کنیم.

تسمه نقاله گریپ دارای آج هایی مانند لانه زنبور می باشد. کارتسمه تایمینگ مانند زنجیرو چرخ دنده است. از تسمه نانوایی برای صنعت نانوایی استفاده می شود.

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری- کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

 

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 

 وب سایتwww.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217